Tegenwoordig zie je steeds meer mensen die bloggen, waarvan ik altijd dacht; 'oke leuk, dat kan ik ook doen, maar waar moet ik dan over schrijven?'
Geen idee ook waar al mn volgende blogs over zullen gaan.
Misschien over dingen die ik heb gekocht? Boeken die ik heb gelezen? Over het weer? Het nieuws? We zullen het wel zien.
Ik zal me in ieder geval even voorstellen.
Mijn naam is Yvonne, ik ben 19 jaar en woon ergens in Drenthe.
En dan hier natuurlijk ook even mijn hobby's :
- Lezen doe ik erg graag
- winkelen
- films/ series kijken
- met onze hond lopen
- Lezen doe ik erg graag
- winkelen
- films/ series kijken
- met onze hond lopen
- 3d kaartjes maken
- Beetje internetten
Hierboven een foto van mij samen met onze hond Milo.
Hierboven een foto van mij samen met onze hond Milo.
Sinds november 2007 woon ik samen met mijn vriend Eric.
Aanstaande 30 juni gaan we trouwen.
Nou tot mijn volgende blog.
Yvonne
Geen opmerkingen:
Een reactie posten