dinsdag 13 juli 2010


En daar ben ik weer.
Even een update. 29 juni ben ik 20 jaar geworden.
Heb het niet echt gevierd, aangezien we 30 juni zouden trouwen.

Met kerst heeft hij mij gevraagd, 6 januari zijn we in ondertrouw gegaan en wisten al snel dat het 30 juni zou worden.
30 juni 2006 zijn we namelijk bij elkaar gekomen, dus 4 jaar later vonden we wel een mooie datum om elkaar het ja-woord te geven.
We hebben gekozen om gratis te trouwen (kwam goed uit met de datum aangezien 30 juni op woensdag viel), omdat wij liever het geld uitgaven aan de rest van de dag. 300 euro vonden we een beetje te gek, aangezien het ook niet veel voor ons betekent. Natuurlijk denk je met fijne gedachten terug aan zo'n dag. Maar het getrouwd zijn zelf zegt ons veel meer.
Wij hebben er voor gekozen om niet een standaard trouwerij te houden, past gewoon niet zo bij ons. Vandaar dat ik ook geen trouwjurk aan heb gehad.

De Dag;
Om 6 uur zou de wekker afgaan, maar ik was om 5 uur al wakker haha.
Van de zenuwen denk ik. Eric sliep bij zijn ouders ook al wonen we al 2 en een half jaar samen :)
Rond half 9 was Eric hier om mij op te halen.
Vervolgens zijn we gelijk doorgegaan naar het gemeentehuis.
Daar stonden al wat familieleden van ons te wachten. En toen we binnenkwamen zat mijn oma er ook. Het was nog even de vraag of ze erbij kon zijn, maar gelukkig dus wel.

Het kwartiertje was eigenlijk zo voorbij. Alles wat gezegd en gevraagd moest worden zat erbij, en dat was dat. Toen waren we ineens man en vrouw.

Na het trouwen op het gemeentehuis zijn we vertrokken naar camping de Westerbergen te Echten.
Daar hadden wij onze dag gepland met gebak eten, klootschieten, lunchen, midgetgolfen en als afsluiting Superspiezen. Helaas kon het klootschieten niet doorgaan omdat het helaas ging regenen toen we ongeveer een kwartier onderweg waren. Dat was wel jammer, maar helaas heb je het weer niet in de hand op zo'n dag.

Al met al was het een hele geslaagde dag.
Toen begon ons leven als man en vrouw.



1 opmerking:

  1. joehoee ik ben de eerste!!! Ik ben blij dat jullie een mooie dag gehad hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen